The Association Borghi d'Italia was founded in 2002 with the aim of enhancing and promoting the great heritage of history, art, culture and landscapes present in small Italian towns; more than 360 realities are part of it!
In this proposal of ours we will discover two gems of the province of Piacenza, Castell'Arquato which stands on an extreme offshoot of the Valdardesi hills sloping north towards the plain, those which border, on the left bank, the Arda stream and Vigoleno which stands out for its the integrity of the defensive system, a perfect example of the housing logic of the Middle Ages.
What will you find?
Triple / children / single quotes upon request. This
Additional nights and activities can be added, the itinerary can be quoted also as group
Anything not mentioned in the inclusions
Note: Please note that the values shown may change before booking, without notice from the suppliers involved.
The rates presented after the booking are subject to cancellation costs.
Reclamações e Sugestões
Com o objetivo de promover melhorias contínuas nos nossos serviços, incentivamos os nossos clientes a apresentarem, por escrito, as suas reclamações e/ou sugestões. Recordamos que,nos termos da legislação que regula a atividade das agências de viagens, dispõe de um prazo de 30 dias após o termo da viagem/estadia para o fazer.
As suas exposições poderão ser remetidas por uma das seguintes vias:
Por E-Mail ou Correio
Através dos endereços da agência informados em rodapé
Provedor do Cliente – APAVT
Nos termos do Decreto-Lei n.º 144/2015, de 8 de setembro, e como associados da APAVT, somos aderentes do serviço do Provedor do Cliente.
Caso deseje apresentar uma reclamação, poderá contactar:
Provedor do Cliente da APAVT
Rua Rodrigues Sampaio, 170 – 1º
1169-120 Lisboa
Tel: 213 553 010 | Fax: 213 145 080
Email: provedor@provedorapavt.com
https://provedor.apavtnet.pt/
Comissão arbitral do Turismo de Portugal
https://www.turismodeportugal.pt/
avt.reclamacoes@turismodeportugal.pt
Livro de Reclamações
Físico: Disponível em todas as nossas lojas, as reclamações aí registadas serão analisadas pelo Turismo de Portugal ou pelas entidades competentes indicadas pela Direção-Geral do Consumidor.
Eletrônico: Através da plataforma oficial em https://www.livroreclamacoes.pt, com análise igualmente assegurada pelas entidades competentes.