An itinerary that crosses the Gargano, the Valle d'Itria with its Trulli, the Salento with its baroque cities and the city of Matera with its rock buildings known everywhere as "I Sassi", now a UNESCO World Heritage Site.
A journey that touches the most interesting places of Salento. The enchanting landscapes of the Itria Valley with its Trulli, the baroque of the city of Lecce and the white of the city of Ostuni. Places that alternate with agricultural landscapes and beautiful beaches.
- accommodation c/o 3/4 star hotel in the indicated location;
- full board with drinks at meals, as planned;
- car rental.
- entry if required and tourist guides;
- extra and personal insurance;
- all when not indicated under "The quota includes".
Single and triple rooms on request.
Note: Please note that the values shown may change before booking, without notice from the suppliers involved.
The rates presented after the booking are subject to cancellation costs.
Reclamações e Sugestões
Com o objetivo de promover melhorias contínuas nos nossos serviços, incentivamos os nossos clientes a apresentarem, por escrito, as suas reclamações e/ou sugestões. Recordamos que,nos termos da legislação que regula a atividade das agências de viagens, dispõe de um prazo de 30 dias após o termo da viagem/estadia para o fazer.
As suas exposições poderão ser remetidas por uma das seguintes vias:
Por E-Mail ou Correio
Através dos endereços da agência informados em rodapé
Provedor do Cliente – APAVT
Nos termos do Decreto-Lei n.º 144/2015, de 8 de setembro, e como associados da APAVT, somos aderentes do serviço do Provedor do Cliente.
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Provedor do Cliente da APAVT
Rua Rodrigues Sampaio, 170 – 1º
1169-120 Lisboa
Tel: 213 553 010 | Fax: 213 145 080
Email: provedor@provedorapavt.com
https://provedor.apavtnet.pt/
Comissão arbitral do Turismo de Portugal
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Eletrônico: Através da plataforma oficial em https://www.livroreclamacoes.pt, com análise igualmente assegurada pelas entidades competentes.