Friuli Venezia Giulia has always been a borderland, disputed and at the same time a meeting point for different cultures (Italian, Germanic and Slavic) that express themselves in a sort of kaleidoscope of traditions, languages and confessions.
The territory of the region enjoys a great variety of natural landscapes ranging from the Alps and the Dolomites to the Adriatic Sea. There are many cities to visit: from Aquileia, which with its splendid Roman ruins has become a World Heritage Site, to Trieste, the capital that, between Central European memory and major projects, has been renovated by recovering the historic center and opening contemporary art galleries of the highest level.
Single and triple rooms on request
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The rates presented after the booking are subject to cancellation costs.
Reclamações e Sugestões
Com o objetivo de promover melhorias contínuas nos nossos serviços, incentivamos os nossos clientes a apresentarem, por escrito, as suas reclamações e/ou sugestões. Recordamos que,nos termos da legislação que regula a atividade das agências de viagens, dispõe de um prazo de 30 dias após o termo da viagem/estadia para o fazer.
As suas exposições poderão ser remetidas por uma das seguintes vias:
Por E-Mail ou Correio
Através dos endereços da agência informados em rodapé
Provedor do Cliente – APAVT
Nos termos do Decreto-Lei n.º 144/2015, de 8 de setembro, e como associados da APAVT, somos aderentes do serviço do Provedor do Cliente.
Caso deseje apresentar uma reclamação, poderá contactar:
Provedor do Cliente da APAVT
Rua Rodrigues Sampaio, 170 – 1º
1169-120 Lisboa
Tel: 213 553 010 | Fax: 213 145 080
Email: provedor@provedorapavt.com
https://provedor.apavtnet.pt/
Comissão arbitral do Turismo de Portugal
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Eletrônico: Através da plataforma oficial em https://www.livroreclamacoes.pt, com análise igualmente assegurada pelas entidades competentes.